Blog.marketcity

منو

رونمایی توشیبا از حافظه فلش با ظرفیت یک ترابایت

شرکت تولید کننده انواع حافظه و فلش مموری توشیبا به تازگی خبری جدید در رابطه با تولید و رونمایی از یک فلش مموری یک ترابایتی را منتشر کرده حال آنکه شرکت بزرگ کینگسوتن چند ماه قبل اولین نمونه از این حافظه را معرفی و روانه بازار کرده بود .


حالا دیگر باید منتظر عرضه نسل جدیدی از انواع حافظه های جانبی در حجم های بسیار بالا و در سایز کوچک به بازار بود .
ویژگی ها :
طراحی این فلش مموری بصورت ۳d و در ساخت آن از فناوری ناند ( nand ) استفاده شده و دارای ۶۴ لایه سلولی می باشد که از می توان گفت یک مزیت است چون دیگر نمونه های موجود دارای تنها ۴۰ لایه سلولی هستند . و این مورد باعث افزایش ویفرهای سلیکونی شده و همین موضوع باعث کاهش هزینه های هر یک بیت از آن خواهد شد .
از دیگر ویژگی های این فلش مموری می توان به ظرفیت ذخیره سازی ۳ بیتی اطلاعات در هر سلول آن اشاره کرد ، و همینطور دارای توانایی ذخیره سازی ۵۱ گیگابایت دیتا و اطلاعات در هر تراشه است .
مدیر عامل شرکت توشیبا در پاسخ به سوال در مورد فناوری ای محصول جدید چنین بیان کرده اند ، این فناوری می تواند با بهره برداری از ssd های مصرف کنندگان و شرکت را افزایش دهد .و طبق همین برنامه تعداد بیشماری از تراشه های ۵۱۲ گیگابایتی را از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی مورد استفاده و بهره برداری خواهد کرد .
جالب است بدانید منابع خبری اعلام داشته اند که کمپانی های بزرگی همچون فاکسان ، مایکرون  و اسکی هینکس از خریداران این فلش مموری جدید شرکت توشیبا هستند .
منبع : بلاگ خبری مارکت سیتی

امتیازدهی به {پست}

دسته :  اخبار, جدیدترین اخبار, دنیای دیجیتال, مقایسه محصولات

دیدگاه ها

در حال بارگذاری