Blog.marketcity

منو

ساخت بازی Yooka-Laylee به پایان رسید

به گزارش بلاگ خبری مارکت سیتی به نقل از زومجی استودیو Playtonic Games اعلام کرد ساخت بازی Yooka-Laylee به پایان رسیده است.

براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، امروز استودیو Playtonic Games رسما اعلام کرد بازی Yooka-Laylee گلد شده است. این خبر بدان معنی است که ساخت این بازی به پایان رسیده است و برای انتشار به صورت جهانی آماده خواهد شد. بازی Yooka-Laylee در روز ۲۲ فروردین سال ۱۳۹۶ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بازی Yooka-Laylee یک بازی به سبک پلتفرمر سه‌بعدی است که توسط استودیو Playtonic Games ساخته شده و شرکت Team17 مسئولیت انتشار این بازی را برعهده دارد. این بازی دنباله معنوی بازی‌های موفق Banjo-Kazooie است که توسط استودیو نامی Rare‌ ساخته شده‌اند. بازیکنان در بازی Yooka-Laylee دو شخصیت یوکا و لیلی را کنترل خواهند کرد. شخصیت یوکا یک مارمولک سبزرنگ و شخصیت لیلی یک خفاش بنفش رنگ است که این دو شخصیت با همکاری در برابر دشمنان قرار می‌گیرند و از موانع مختلف عبور می‌کنند. همچنین، این بازی دارای بخش چندنفره آفلاین و آنلاین به همراه چند بخش مختلف خواهد بود. بخش‌های چندنفره بازی Yooka-Laylee شامل Kratos Karting و Blag the Flag و Gun-let Run خواهند بود. چندی پیش استودیو پلی‌تونیک گیمز تریلری از گیم‌پلی بخش چندنفره بازی Yooka-Laylee منتشر کرده است.

 

منبع : zoomg

5/5 - (2 امتیاز)

دسته :  آموزش و سرگرمی, کنسول و بازی, نقد و بررسی بازی

دیدگاه ها

در حال بارگذاری