Blog.marketcity

منو

یوتیوب رکورد مدت زمان مشاهده ویدئو را شکست

شبکه اجتماعی یوتیوب به تازگی رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رسانده است . این رکورد جالب مربوط به مشاهدات ویدئو توسط کابران این سایت در سطح جهان می باشد ، که به طور منظم روزانه از مرز یک میلیارد ساعت گذشته است .سایت اشتراک گذاری ویدئو ( یوتیوب ) با ارتقای زیر ساخت ها و الگوریتم های خود توانسته یک رکورد جالب و جهانی را به ثبت برساند ، لازم است بدانید طبق آخرین بررسی های آماری کارشناسان بیش از ۶۰ درصد از مراجعه کنندگان و کاربران شبکه اشتراک گذاری یوتیوب اقلب از طریق تبلت و یا موبایل به سایت متصل شده و ویدئو های موجود را تماشا و یا ارسال می کنند .
سایت یوتیوب در سال ۲۰۱۲ میلادی روش های بررسی خود را نسبت به میزان بازدید تغییر داده و از آن پس به جای شمارش مشاهدات ویدئوها شمارش کلیک های انجام شده بر روی هر ویدئو ثبت می شود .
به نقل از مدیران ارشد یوتیوب از آن زمان مشاهدات ویدئوها ۱۰ برابر شده است . قبل از این شبکه های اجتماعی دیگر هم چون فیسبوک و نتفلیکس اعلام کرده بودند که میزان بازدید روزانه آنها به ترتیب فیسبوک ۱۰۰ میلیون ساعت و در نتفلیکس این رقم در سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۱۶ میلیون ساعت اعلام شده بود .
از همین رو موسسه تحقیقاتی نیلسن آمار تازه ای راه اعلام کرده که در آن نشان می دهد که شهروندان آمریکایی در هر روز رقم بالغ بر ۱٫۲۵ میلیارد ساعت ویدئو به شیوه های زنده و آپلود شده مشاهده می کنند .

منبع : بلاگ خبری مارکت سیتی

امتیازدهی به {پست}

دسته :  اخبار, دنیای دیجیتال, شبکه های اجتماعی, گزارش و تحلیل

دیدگاه ها

در حال بارگذاری